مرلین منسون


شيطان پرستي

 

همانطور که در بخش قبلی به آنها اشاره شد، استفاده از موسیقی و به تبع آن ظهور خوانندگان جدید به مثابه شیاطین نو، ظرفیت‌های جدیدی را در اختیار شیطان‌پرستان قرار داد. "برایان هاگ وارنر" نام اصلی فردی است که امروز به "مرلین منسون" یا به اختصار (MM) شهرت یافته است. وی که اکنون علاوه بر هواداران چندین هزار نفری در اقصی نقاط جهان به عنوان شیطان بزرگ شناخته شد و مورد پرستش قرار می‌گیرد. او مانند سایر افرادی که از چهره‌های شاخص شیطان‌پرستی به حساب می‌آیند دوران کودکی توام با سختی‌های فراوان مانند فقر و تنگدستی را سپری کرده‌است.

 

"برایان وارنر" یا (MM) تاکنون توانسته است نقش یک منجی را برای شیطان‌پرستی ایفا کند و این افراد را از بن‌بست عزلت خارج کرده و مجددا به عرصه فعالیت‌های اجتماعی وارد سازد.

 

مرلین منسون نیز مانند سایر چهره‌های شناخته شده شیطانیسم چندین مرحله در طول عمرش یعنی طی 38 سال گذشته، برای مدت چند ماه یا چند هفته از نظر‌ها دور شده و پس از طی زمان موردنظر با ارائه یک کنسرت بزرگ و یا در چهره‌ای جدید و البته سخیف‌تر از گذشته ظاهر می‌شود . (شیطان‌پرستان ادعا می‌کنند که در این مدت به ملاقات شیطان و یا شیاطین می‌روند و دستوراتی را دریافت می‌کنند.) گفتنی است طبق اطلاعات موجود زمانی که این افراد "غیب" می‌شوند، جلساتی را با برخی مقامات بلندپایه امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار می‌نمایند و خواسته‌هایشان را مبنی بر حمایت‌های مالی، حقوقی و... بیان می‌کنند و از حمایت ایشان برخوردار می‌شوند. (نحوه ورود و شکل گیری گروه‌های شیطان‌پرستی در ایران(2)، خبرگزاری فارس، 11/10/1386.)

 

محسن یکی از جوانانی که مدت‌های زیادی با این افراد رفت و آمد داشته و بارها در مراسم آن‌ها شرکت کرده است، می‌گوید: برای این افراد آهنگ جایگاه خاصی دارد و دِدمتال و بلک‌متال از همه مهمترن. چون هر کسی که توی این سبک می‌خونه شیطون‌پرسته.

 

محسن اعتقاد دارد که مهمترین خواننده در این سبک "مرلین منسون" است که سی‌دی‌هایش قیمت‌ بالایی دارد.

 

 او این نام مستعار را از ترکیب نام بزرگترین قاتل آمریکایی یعنی منسون و نام یک کشیش به نام مرلین گرفته است. تمام آهنگ‌های منسون بسیار وحشیانه و همگی با مضمون پوچ‌گرایی و شیطان‌پرستی است.




نظرات شما عزیزان:

ava
ساعت19:30---2 آذر 1391
salam

mataleb jaleby dary

mer30
پاسخ:سلام : مرسي از اين كه سرسزدي


yones
ساعت18:57---1 آذر 1391
سلام وبلاگ عالی داری فاطمه جان مئ همیشه دوست داشتم در مورد شیطان پرستی چیزای بدونم که موفق شدم ممنون
پاسخ:سلام ، مرسي از اينكه سر زدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,ساعت 17:41 توسط فاطمه| |


Power By: LoxBlog.Com